Job 14 van 40


Report this listing

Solliciteren



Klantenadviseur Fluvius met betaalde opleiding regio Mechelen


Functie

Ben jij empathisch, een uitstekende multitasker en heb je een commerciële mindset ? Dan ben jij mogelijk de energieke klantenadviseur die wij zoeken voor ons team bij De Stroomlijn in Mechelen, waar we ons inzetten voor Fluvius!

Fluvius is een toonaangevend bedrijf op het gebied van energievoorziening en diensten. Als klantenadviseur speel je een cruciale rol in het leveren van uitstekende service aan onze klanten en het streven naar hun tevredenheid.

Dit zijn jouw verantwoordelijkheden binnen het team:

  • Als eerste contactpersoon voor meterstandmeldingen , handel je efficiënt en klantgericht elke oproep af;
  • Met jouw adviserende rol bied je telefonisch oplossingen aan klanten en begeleid je hen bij het vinden van de juiste oplossingen voor hun behoeften;
  • Bij storingen op het stroom- of aardgasnet neem jij direct de regie, om snel en effectief de situatie op te lossen;
  • Van nieuwe aanvragen tot vervangingen , je begeleidt klanten professioneel door het proces.

Jouw profiel

Herken jij jezelf in onderstaande eigenschappen? Dan ben jij de geschikte kandidaat!

  • Ervaring binnen klantendienstsector is een pluspunt;
  • Je zoekt een voltijdse baan en je bent flexibel tussen maandag en vrijdag tussen 8u en 20u. Zaterdagwerk schrik je niet af;
  • Met jouw enthousiasme ga je elke keer opnieuw een leuk gesprek aan met de klant. En dit doe je feilloos in het Nederlands;
  • Eigen vervoer is belangrijk aangezien het bedrijf niet gemakkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer;
  • Je beschikt over voldoende PC kennis om vlot nieuwe programma's aan te leren;
  • Klantvriendelijkheid, empathie en een positieve instelling zijn bij jou top of mind!
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Postorderverkoop
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Key accounts opvolgen
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Particulieren
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Internetverkoop
  • Klanten: Bedrijven

Aanbod

Bedrijfsinfo

De Stroomlijn wil verder groeien als volwaardig, betrouwbaar en efficiënt klantencommunicatiecentrum in Vlaanderen. Hun missie? Klanten en netgebruikers een optimale dienstverlening bieden wanneer ze een nutsbedrijf contacteren. Door hen snel en efficiënt een oplossing te bieden voor hun probleem of te antwoorden op hun vraag.

Om deze ambitie waar te maken, hanteren ze een duidelijk bedrijfsbeleid met sterke waarden. Bij de uitvoering van de activiteiten houden ze 3 pijlers voortdurend voor ogen: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en mensgerichtheid.


Wat krijg je hiervoor terug:

  • Een betaalde opleiding door ervaren collega's en verdere trainingen;
  • Je ontvangt een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques;
  • Een stabiele werkomgeving met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een contract van onbepaalde duur na een succesvolle interimperiode van ongeveer 6 maanden;
  • Doordat je werkt in een 39u/week bouw je 6 ADV dagen op;
  • Optie thuiswerk na een positieve evaluatie;
  • Een kans om te werken met toffe collega's in een dynamische, professionele en multiculturele omgeving!

Wil jij deel uitmaken van ons dynamische en betrokken team? Solliciteer dan vandaag nog!

Solliciteren

Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60

Solliciteren